Amalus, ale pompy wody to nie musiales zmieniac po takim przebiegu. zmienia sie przy 2. rozrzadzie czyli ok 180 kkm
Przy jakim przebiegu wymienić pasek rozrządu?
Zwiń
X
-
Sorry, że się długo nie odzywałem. Za wszystkie czynności w Jankach zapłaciłem 4 tysiaki (tarcze przednie, klocki, odbojniki amorków z tyłu, metalowo gumowe z przodu, filtry, oleje, rozrząd z pompą + pełny przegląd po 90kkm). Z rachunku wychodzi prawie po połowie za częśći i za robociznę. Wiem, że nie mało, ale zależało mi na czasie bo wyjeżdżałem i auto miało być sprawne. Tak jak pisałem jeżdżę już ponad miesiąc od wizyty w Service- Zalewscy i wszystko O.K. Obsługa miła. Zaprosili na warsztat, pokazali co wg nich do wymiany i powiedzieli, że decyzja należy do mnie. Może i uczciwie postapili, ale z drugiej strony czy do końca można ufać ASO? Pozdrowionka!
Komentarz
-
-
właśnie jestem po wymianie rozrządu, pompy wody, paska alternatora, z rolkami, płynu chłodniczego koszt 1000zł z robocizną (na dobrej jakości elementach)wymienione po około 70tys i wszystko za wyjątkiem samego paska rozrządu wymagało wymiany, może by rozrząd doganiał 90tys ale pasek alternatora był w złym stanie a tu może sie zdażyć, że pęknięty pasak alternatora wkręci się w pasek rozrządu i dupa. Więc czemu ryzykować?TDI AHF 110KM 5,22l/100km ekonomia przy normalnej jeździe
Komentarz
-
-
Panowie
A co sadzicie o mojej sytuacji? Octa ma ponad 2 lata (1.9 AXR) zaraz 90 tys i przeglad,ale przy wczesniejszym pytalem sie serwisu autoryzowanego gdzie serwisuje od nowosci i mowia mi,ze rozrzad w tych slinikach sie robi co 120 tys... Moga zrobic przy 90 tys,ale nie ma potrzeby.
W sumie nie na reke chyba serwisowi odwlekac naprawe,bo to w koncu ich zarobek...
Sam nie wiem.Robic przy przegladzie 90 tys??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTo oni takich rzeczy nie naprawiaja, tylko jak juz to wykrecaja i zawoza do kogos, a potem montuja :diabelski_usmiech
[ Dodano: Wto 21 Wrz, 10 14:35 ]
Zamieszczone przez kowal 2002A w "ustnym" rozporządzeniu kierownika każdego ASO/serwisu skierowanym do podwładnych-mechaników jest "Pie..ol rozpiskę i wymieniaj każdemu w cholerę przy 90 tyś km..." :diabelski_usmiech
Bardzo jestem ciekawy czy którekolwiek ASO zaryzykowało by wymianę paska dopiero przy 150 kkm ( zakładając oczywiście że samochód ciągle byłby na gwarancji )...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez star200A czyli jeszcze dla 1,9TDI zwiększyli interwały do 120kkm?? Myślałem że dla 2,0TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osorzel720, to samo mi powiedzeili w ASO, ze ok 120 tys myslec o rozrządzie, bo tez mi wspominali o mocnejszym paskuZamieszczone przez orzel720On na to że w OII 1.9 BXE są jakieś mocniejsze paski
Ciekaw jestem odpowiedzi bo to ten sam pasek :lol:
Tak samo jak rolka i napinacz choć napinacz w jednym z silników 1.9tdi PD jest inny. Pompa wody z kolei różni się w starszych i nowych motorach
Potwierdzić tylko mogę że też nie słyszałem jeszcze o zerwaniu paska w PD, szybciej lecą rolki
[ Dodano: Wto 21 Wrz, 10 23:28 ]
Zamieszczone przez LashloElementy rozrzadu byly w stanie idealnymNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez voytekW 1.8 TSI mamy rozrząd na łańcuchu Zero paska. Czyli przynajmniej teoretycznie nic nie wymieniamy.
Blogger jest narzędziem oferowanym przez firmę Google, służącym do publikowania blogów i łatwego dzielenia się swoimi przemyśleniami z całym światem. Blogger ułatwia publikowanie tekstu, zdjęć i filmów na blogu osobistym lub blogu zespołu.
Okazuje się, że jest jednak krótki pasek, nie napędza jednak rozrządu, tylko pompę wody. Zdaniem jednego z ASO, nie podlega on jednak okresowej wymianie.
Komentarz
-
Komentarz